Szövegírás, tartalom bővítés keresőoptimalizálva természetesen.
  • info@sarkadiseo.hu
  • 06 (70) 940-2856
  • Hétfő - Péntek | 08:00 - 17:00
  • Keresőoptimalizálás (SEO) újra töltve 2024, mert bármi történjen mindig mindenki a Google-ban keres!

Szövegírás, tartalom bővítés keresőoptimalizálva természetesen!

szövegírás logo
A szövegírás kulcsfontosságú az honlapok tartalomfeltöltése során. Három fajta rossz weboldallal vagy webáruházzal találkozhatunk az interneten szövegírás szempontjából. Az első az, amelyben szinte alig van tartalom. Ez a legrosszabb, az emberek általában információkért, tartalom nézése vagy olvasása céljával kattintanak egy oldalra. Ha itt ürességet talál, vagy olyan kevés tartalmat, amit ránézésre is kevésnek talál el fog kattintani onnan és többet nem is tér vissza nagy eséllyel. A második, amikor van feltéve elegendőnek mondható tartalom, viszont a szövegírás olyan formán zajlott, hogy csupán azoknak szólt, aki olvassa, azaz a látogatóknak. Aki nem ért a keresőoptimalizáláshoz, gyakran beleesik ebbe a hibába. Ugyanis hiába írtunk marketing szempontból tökéletes tartalmakat oldalunkra, ha nincs keresőoptimalizálva a szöveg, a Google nem fogja kidobni a találati listáján mikor az adott témára rákeresnek a Google-ben.

Márpedig a legtöbb ember innen jut el arra az oldalra, ami érdekli. Ez olyan, mint egy jól megírt szórólap, ami nem jut el az emberekhez, hanem kiszórás nélkül csak le van téve egy sarokba. A harmadik típus, mikor egy informatikus csinálja meg csak a keresőrobotok szempontjából a szöveget. Ilyenkor egy olvasásra nem nagyon alkalmas kulcsszó ismétlést kapunk. Ilyenkor hiába találnak rá az emberek a Google-ben, rákattintva nem találják magukat szembe jól megfogalmazott, információdús szöveggel és otthagyják az oldalt. A negyedik fajta a jó megoldás. Ilyenkor Jól megfogalmazott, az adott témában releváns tartalommal bíró szövegek vannak az adott honlapon és formailag és tartalmilag is keresőoptimalizált egyben. Célját tekintve beláthatjuk, hogy ennek a verziónak van egyedül értelme a siker elérése érdekében. A leendő ügyfelek, vásárlók rátalálnak az adott tartalomra és beleolvasva az oldalon maradnak.

Egy weboldalnak a lelke a tartalom ezt senki sem vitatja. Az viszont nem mind1 hogy az a tartalom megfelel e mindenkinek. Nem csak a látogatóknak kell megfelelnie hanem sajnos a google-nak is, ami nem teljesen ugyan az. A keresőoptimalizált tartalomírás 2016-tól egy fellendülő szakmává vált, manapság már mindenhol ilyen szövegírókat keresnek. Igazából nem kell hozzá sok tudás csak kreativitás és tapasztalat.

Milyen a jó tartalom?

Miután rájöttünk, hogy nem állhat üresen a weboldalunk vagy a webáruházunk pár információval és termékekkel, el kell döntenünk, milyen tartalommal szeretnénk bővíteni. Csinálhatunk blogot, amely releváns honlapunk témájával, szakmai leírásokat, cikkeket írhatunk. Ilyenkor lehet, hogy az adott vállalkozó a szakmájában jónak számít, viszont nem rendelkezik költői vénával és nem tudja jól megfogalmazni tudását. Ha még így is lenne, keresőoptimalizált szempontból szintén nem felelne meg a szöveg. Viszont általában egy informatikust megkérve nem lesz ideje a szövegírás részére és csak gyorsan beledobálja a kulcsszavakat. Sajnos ez is egy rossz megoldás.

A Jó tartalom a célközönségnek szól, olyan hangnemben és szaknyelvvel van megírva, ami megfelel az olvasóknak, érdekes, jól megfogalmazott és keresőoptimalizált. Így bővíthető a látogatottság és profit is termelhető egyszerre. A legjobb, amit tehet, hogy megkeres egy erre specializálódott céget/vállalkozót.

A mi szövegíróink profik, felkérése után 1-2 nap alatt teljesen feltérképezik az adott témában a terepet az interneten és egy olvasók szájízének is megfelelő olyan tartalmat írnak, amely elősegíti honlapját a jó Google találati lista eléréséhez.


Weboldal komplett szövegírása:

Nem is olyan ritkaság hogy felkérnek minket egy újonnan induló weboldal teljes keresőoptimalizált szövegírására. Mivel nem mindenki újságírónak születik tele kreativitással, ezért egy szakembernek nagyon nagy kihívást jelent a szolgáltatása vagy termékeinek a bemutatása. Míg a profi szövegíróink 1-2 nap alatt teljesen feltérképezik a szegmenset és profi szakemberként írják meg úgy hogy a google-nak is szeresse.

Ha még most fogunk indítani weboldalt nagyon fontos tudnunk, hogy a seo szövegírás együtt kell, hogy induljon a weboldallal. Ez nem egy egyszeri beállítás, vagy egy alkalmi elvégezhető munka, hanem folyamatos, aprólékos munka, melynek hatására talán még jobb látogatottságot is szerezhetünk, mint hatalmas összegeket belefektetett hirdetésekkel. Viszont ez a kettő nem zárja ki egymást! Általában e kettő marketing típust egyszerre szokták alkalmazni, így lehet csak versenyben maradni. Ha már van weboldala, de eddig nem foglalkozott keresőoptimalizált tartalommal, azonnal érdemes elkezdeni, mert időbe telik, mire teljesen beérik a bele fektetett munka. És mint tudjuk az idő pénz. A weboldalunknak sem árt, ha folyamatosan tartalmakkal van bővítve. Egyrészt a visszajáró látogatók új információkra lelnek. Ha nem találnak semmi újat, mindig csak ugyanazzal a tartalommal találkoznak, miért jönnének vissza az ön oldalára? Valamint minden egyes jól megírt szöveg egy plusz lehetőség, hogy valaki rátaláljon a keresőben az oldalunkra, ezáltal látogatottságot generálva és lehetséges ügyfeleket vagy vásárlókat szerezve.

Webáruházak termékeinek a szövegírása:

Gyakran olyan hibába esnek a webáruház tulajdonosok, hogy amikor feltöltenek egy terméket nem adnak meg hozzá releváns leírásokat. Mivel nagyon sok webáruház van mert 2017-re már nagy trend lett, ezért valamivel ki kell tűnni a többi oldal közűl. Mivel lehetne kitűnni a többi oldal közül mint a tartalommal? Egy weboldal lelke a tartalom ezt senki sem vitatja. Amikor egy terméket meg akarunk vásárolni azért mi szeretjük ha egy helyen minden információt megkapunk. Ezen kívül vannak még egyéb módszerek amikről nem szeretnénk lerántani a leplet.

Talán a webáruházaknál a legnagyobb a verseny a keresőoptimalizálásban. Azért van, mert az emberek legnagyobb többsége a keresőben nézi meg, hogy az adott termék, amit megvenne hol kapható. Így a legfontosabb szerepe a webáruház tartalmaknak, hogy jó találati arányt és értéket érjen el. A másik fontos oka, hogy a releváns tartalmak és termék, termékcsoport leíró szövegek bizalmat sugallnak a leendő vásárló felé olyan szempontból, hogy ez egy hozzáértő oldal. Ezért érdemes lehetőség szerint minden termékcsoportnak is leírást adni. Általában csak a nagykereskedőktől kapott leírást szokták bemásolni saját szövegírás helyett, hibásan. Ilyenkor ugyanis a Google észreveszi a duplikációt, hogy ez a tartalom sok más weboldalon megtalálható és hátrébb dobja az adott webshopot a találati listán. Minden webáruház a lehető legtöbb termékével a kereső találati listájának első oldalán és ott is a lehető legjobb helyen akar lenni. Viszont akkora a verseny, hogy ehhez minden eszközt fel kell használni és nem elég használni, jól is kell velük bánni. Ugyanaz vonatkozik, mint a weboldalakra, a SEO szövegírás folyamata együtt kell kezdődjön a webáruház indításával. Idővel kifizetődő lesz, hogy a drága hirdetések mellett folyamatosan természetes kereséssel is ránk fognak találni. Szövegírás és tartalombővítés szempontjából írhatunk blogot, amelyet hírlevélben kiküldhetünk, írhatunk cikkeket, amelyek szakmai témájúak. Ezek, ha a szövegírás keresőoptimalizált és egyben érdekes olvasmány nagyban elősegít a Google találati listán és az ügyfelek bizalomszerzésére is alkalmas, ami növeli a konverziót. Viszont az alapokról sose feledkezzünk el: a termékekhez lehetőleg egyéni leírást adjunk, ne a gyártó sablonos mondatait.

Weboldal meglévő szövegének a bővítése:
Képzeljük el hogy van egy weboldalunk ha van akkor elképzelni sem kell csak gondoljunk rá. A látogatók akik csak nézelődnek mert vágynak egy termékre vagy szolgáltatásra ők gyakran visszajárnak a weboldalra. Egy olyan weboldal aminek a tartalma / szövege nem változik szinte sosem oda nem sok értelme van a látogatónak visszajárni valljuk be. Egy weboldal folyamatos tartalom bővítése olyan mint egy falat kenyér az éhezőknek nélkülözhetetlen és elképzelhetetlen. Az is igaz hogy egy idő után elfogy a téma mert elfogy ez tény. Nem lehet örökké ugyan arról beszélni több féle módon. Az ilyen esetekbe is van megoldás de erről majd az árajánlat kérés után tudnánk az ügyféllel érdemlegesen beszélni.
google algoritmus